Hi thur, I'm Mimiey Azra,16 and Malaysian too. This is not my journal or diary. This is just some random things I wanna share. I've nothing to describe myself, so you tell me,can ya? Poeber Elon ♥

Sunday, May 15

Somewhere somehow , I miss you a lot :')

Dah lama aku tak cakap dengan kau :') Seriously bila kau tegur tadi , aku excited .

X mewakili dia , M mewakili aku.

x : Youu !
m : Hey
x : mana you menghilang hah ?
m : tak hilang pun. kenapa?
x : hmm , tak kenapa lama tak cntact ?
m : you busy ngan awek you kan ? plus , budak hostel mana ada masa
x : amboiii !tak bz pon sebenarnya dok hostel you yg sombong tahu lah dh ada bf kn. huh!

seriously , jangan cakap macam tu . Aku still rindu kau ni :)


m : bf nak dok celah mana ? hati dah tutp lama dah * lepas aku mula lupakan dia*
x : elehh , mcm i taktahu plak
m : tahu apa ?
x : ada lah ,
m : Alah ! tak payah risau pasal i , I'm fine.
x : Hurrrrm :(  *okey aku tak faham kenapa kau reply mcm ni ?*
m : kenapa ?
x : err , takda apa . You buat apa ni ?
m : makan , *roti canai penuh dalam mulut*

***blablabla***

x : you dekat mana tu ? *prihatinnya kau *
m : atas katil *okey aku suka makan atas katil dalam bilik*
x : arinie tak pegi mana mana ke ? *kenapa pulak ni *
m : takda orang nak teman *padahal malas nak kuar*
x : yeke ? aloo kesiannye dia . I tak boleh temankan you nanti bf you marah kan *apekah tetibe ni ? *
m : tak payah. I tak minta you temankan pun, bf pijak bagi mati je -.-
x : Hmm , tahuuuu .
m : tahu apa ?
x : bf you lahh .
m :*aku nak mandi so faham-2 lah kene out*  You , out , nak mandi bye ! *takda  ♥ dah lepas bye tu  *
x : hmmm :(

** aku off , mandi , makan sekeping roti canai lagi and hehe online semula**

x : Youuu ! * kenapa kau yeye o sangat ni haa ? asyik tegur je , dulu aku je yg tegur -.-*
m : yes ? kenapa ?
x : you tak kuar ke harini ? tak , saje tanya . Kalau you free I nak ajak you kuar harinie . I busan gila nie .
m : haha , I dok rumah je pun harini . Kenapa nak ajak I kuar tetibe ni ? * Yeahh ! kuar jugak apa yg kau nak cakap mimie! *
x : Hurmm , saje je . Maybe I nak baik dengan you balik kot :D
m : baik ? lol .  kuar mana ?
x : haha .kuar kl lah .
m : kl ? siapa lagi ? both of us je ke ? *segan ni segan *
x : Yup , nak tak ?
m : I okey je , but takde duet lah . Tengah sesak ni .
x : Alaa youuu !
m : Ye ? Kejap I tanya mak I *okey padahal aku dah menangis ni . Sumpah aku sedih sangat , tak tahu kenapa *
x : okey , cepat tanya sana :D
m : okey , mak i bagi je . but i takde duet .
x : alaa , jom jelah . tak kan kosong kot .
m : dalam 30 je adaa .
x : okeylah tu . Jom lah .

** a few minute aku tak reply , kesat air mata . FuHh inhale exhale mie :') **

m : You mak i tak bagi ! *padahal aku taknak jumpa dia :')*
x : Why ? Hadoii , you niee :(
m : sorrylah , mak i memang macam tu . Sorrryyyy tau ? later-2 lah
x : taknak ! huh 
m : kenapa pulak ?
x : touching !
m :**Ya Allah , rindunye nak dgr suara dia touching tuh **  Ngengade !
x : Hmm , yela yela .

 Sampai sini je aku nak cerita , sumpah aku rindu kau . Ahh , awak , yes awak yang bergelar girlfriend X , jagalah dia elok-2 . Dia baik. Kalau awak sakitkan hati dia , saya lempang awak laju-2 . Saya buat apa yang saya janjikan .