Hi thur, I'm Mimiey Azra,16 and Malaysian too. This is not my journal or diary. This is just some random things I wanna share. I've nothing to describe myself, so you tell me,can ya? Poeber Elon ♥

Monday, May 30

Maafkan aku

Assalamualaikum and hi people !

Sorry,busy sangat . Kem lagi , exam habis lagi . Result semua turun rasa macam nak hentak semua bende! Seriously , aku tak pernah down sangat sampai menangis dalam kelas macam orang bodoh . Lepas semua pandang sebab mata aku merah dan berair . Masa tu aku malu . Aku segan . Semua turun okey ! Aku tak pernah dapat Science D !Selalu pun kalau dah teruk markah dalam 50-60 . Ni aku dapat 49 !!!!!! Kenapa mid term ni aku dapat result teruk sangat !? 

My english pun turun . Ahh , soalan senang je tu . Kenapa aku turun mendadak haa? Kalau BM aku tak dapat A seriously aku takkan online Facebook, Blog and ect dah . Before aku just private but stilll ada sneak and peak . Now aku nekad . Alaa tak besar pun pengorbanan aku tu . 

Nak cakap pasal kem aku malas lahh . Penat gila lah . Sumpah tak cukup tidur . Bayangkanlah aku nak kene lari 12 round padang sekolah SMK Sri Kundang yang berukuran 200 meter tuh !! Lepas tu nak kene kawad . Kaki aku dah sakit sangat dah time tuh . Nak nangis nanti orang cakap ngengade , but seriously sakit sangat :')

Sampai rumah abang didie ada , aku ambil peluang suruh dia urut kaki aku . Sakit gila . Air mata keluar sikit je . Aku sorok-2 muka . Sumpah sakit gilaaaaaaaaaa ! Cuti ni aku tak pergi memana . Tengoklah kalau ada orang ajak aku hangout . Aku join je kot . Bosan ! Ahh , tetibe hati aku rindu Amira , dia pergi umrah nanti . 6 or 8 Jun . Sumpah aku bangga  . Tak tahu kenapa -.-

Kak min , cousin aku tak tahu lagi balik kampung bila . Ahh , dia takda nanti bosan aku dekat rumah . Aku taip ni pun dia tengah tidur . Kalau dia bangun habis haa dia skodeng -.-

Okey , mama dah 'berkeroncong' dekat depan suruh aku mandi nak pergi jahit baju untuk raya . Cukuplah sini dulu . Ada masa aku buka . Nk try away from laptop cuti ni . 

Havvahnaisdayy pehhplee