Hi thur, I'm Mimiey Azra,16 and Malaysian too. This is not my journal or diary. This is just some random things I wanna share. I've nothing to describe myself, so you tell me,can ya? Poeber Elon ♥

Monday, May 2

Selama Aku Pergi Kem :')

Kau , sumpah aku cakap malam aku susah tidur . Aku asyik ingat je muka kau . Apa kau buat dekat aku ?

Aku benci kau ,
Aku sayang kau ,
Kau mesti mati dari hati aku .


Gahhhh , aku pergi kem semata nak hilangkan segala perasaan aku yang normal . Kem paling mewah aku sertai . Korang kem boleh ke keluar sekolah ? Tak ? Sekolah korang bosan lah kalau macam tu :) Seronok walau aku tak tidur dengan Amira dan Farah . Aku makan minum semuanya okey je . Dorang dengan aku . Aku tak sunyi sangat .

Malam pertama , kak Kayria , Kak Ayuni , Fetty ( Rara ) dan Kak Azliza , cerita macam macam . Seronok aku dengar . Dalam hati aku menangis . Sedih . Nak lepak dengan Farah and Amira :( Takpa , aku masih okey je hal tu . Aku tidur awal , arahan cikgu . Motif  ? Pengsan masa buat 'slot pertolongan cemas' Aku sepatutnya BERLAKON cedera . Tapi aku tak cedera , PENGSAN . sebab terlalu takut , ini semua gara-gara diaorang cerita macam macam . Dah la aku berdua dengan kak kayria masa tu . 'Bende' tu 'bende' ni . Aku kuat sangat lah kan nak dengar cerita 'bende2' tuh ? :/

Bila sedar , aku dekat tengah padang . Cikgu Aziani kat sebelah . Cikgu Wani pun ada . Dorang papah aku ke bilik kesihatan . Aku sakit kepala . sakit sangat . Nak muntah pun ada jugak . Cikgu cakap MIGRAINE !

Aku tidur awal . Mandi pun okey je . Aku dapat mandi dekat toilet cikgu . Lagi bersih .


Hari kedua , hari paling relex . Pagi buat senaman . Ada slot pandu arah . Dari pukul 1-6 paling free lahh . Sumpah aku relex je masa tu . Takde rasa nak kibut-kibut pun . Berlatih dikir barat nak perform for malam kebudayaan . Persembahan ? Okey je . Tak happening sangat . Tapi aku bersemangat malam tu . Ketawa , senyum takda langsung rasa sedih .

Pukul 2 pagi , ex-student datang . Aktiviti ? main burung hantu lah kan ? Or night walk . Tak sure sebab aku tak join . Sebab ? aku tak kuat . TERIMA KASIH :') Boleh pulak abang-abang tu suluh suluh lampu kat dalam khemah . Dah la semua tak pakai tudung . selamat niat aku nak pakai seluar pendek tak jadi . Malu aku nanti -.-

Hari ketiga , solat subuh paling lewat . Pukul 6.50 baru aku solat . Sebab ? Cikgu tak kejut aku masa aku tidur kat Bilik Jahitan tuh . Semua pun lewat . Penat. Pukul 4 something baru nak tido . Tak letih lah kan ? =='


Makan , kemas barang kat khemah sikit . Pukul 8 sampai pukul 11 behhh paling seronok . Kawad kot . Sumpah aku tak tahan masa tuh . Aku tak boleh bernafas dengan betul . Nak muntah . Pening gila . Bibir tak rasa pape . Aku kuat lagi , masih kuat . Dua budak KRS dah muntah masa tu . Lain semua okey je .

Time kawad , semua okey :) Takda hal biasa ja . Majlis penutupan pun okey . Kiteorang adalah menang sana sini . Palling best . Main lawan-lawan dengan budak PKBM . Seronok . Doranglah memula ejek budak KRS sebab apa-apapun yang KRS buat semua semangat . Jelas lah tuh :P Dengan tepuknya , nyanyian lagu KRS lagi . Pehh , comfirm jeles ni :P

Lepas balik , papa ajak mandi gabai . Seronok . Aku enjoy . Ada abang baju merah tu . Dia duduk dekat tepi je . Dah lama kot dia mandi . Dia handsome , walau ada sikit-2 tanda kematangan kat muka . Aku suka pandang muka dia . Sumpah cair :D Dari dalam kereta sampai rumah tidur . Dalam pukul 8 malam sampailah pukul 9 pagi , aku tidur . Bayar balek keletihan dan ketidakcukupan aku tidur masa dekat kem .

Ada lagi nak cerita , but now break dulu . Nak buat moist chocolate lagi :)

KBYE ♥