Hi thur, I'm Mimiey Azra,16 and Malaysian too. This is not my journal or diary. This is just some random things I wanna share. I've nothing to describe myself, so you tell me,can ya? Poeber Elon ♥

Thursday, April 21

Penat dah :/

Okey , aku penat . Penat sangat . aku tak tahan dah . Aku tak boleh dah simpan rahsia macamni . Aku nak cerita dekat cikgu , tapi . . ,


Pada aku , apa yang terjadi dekat aku ni TRAGIS ! Sangat tau . Aku penat dah . Itu je . Tapi aku kene berusaha lebih . Kuatkan semangat miey :') Kau boleh sebenarnya . Allah uji kau ni . Ingat tu . TAWAKAL !

Bella , kenapa kau pergi ? Kesian Joni sorang sorang . Aku sedih nak taman kau . Tadi aku balek tuition aku tengok kubur kau terbuka . Terkejut beruk aku . Hmm , aku tanya guard sapa yang ada time tuh , Dia cakap orang indonesia yang baiki tangki air tu . Eheem , kau gali kubur bella ke haa ? Kesian lah bella . Aku benci kau lelaki ! BENCI !

Dah dah , Fatin dengan Thava nak datang rumah . But err , rumah tengah bersepah ni . aku malu . Takpe esok pagi aku kemas . Stop , Nak tidur :/

In memory , BELLA THE HAMSTER