Hi thur, I'm Mimiey Azra,16 and Malaysian too. This is not my journal or diary. This is just some random things I wanna share. I've nothing to describe myself, so you tell me,can ya? Poeber Elon ♥

Monday, June 13

Aku Tahu

Aku tahu jaga diri. Kau jangan risau, aku dengan A.Aiman takda pape. Kitaorang text saje saje je k? Kalau kau anggap konon aku nak couple ngan dia kau silap. Dia ada awek tapi dia takleh tinggalkan awek dia. Terikat dengan perjanjian kan? Kau tahu tu. 


Aku tahu kau risau pasal aku. Aku bukan nak sakitkan hati kau dengan layan budak A.Aiman tu, ada sebab. Aku tahu dia lain dari semua budak-budak tu. Kau tak perlu risau. Aku dengan dia rapat semata-mata.Takda pape k? Bende ni kecik je. Tapi M.H tu yang nak jeles sangat. Kau tahu aku tak suka M.H tapi kau tahu apa M.H punya perasaan tak? Dia suka aku lagi. Aku nak buat macam mana? 

Aku pandai jaga diri, aku minta maaf kalau aku susahkan kau dengan Didie k?