Hi thur, I'm Mimiey Azra,16 and Malaysian too. This is not my journal or diary. This is just some random things I wanna share. I've nothing to describe myself, so you tell me,can ya? Poeber Elon ♥

Friday, April 15

Apa pulak ni ?

Okey , I wanna make it short and simple ! But this entry not too important . But you're allow to read it. Ehh , aku dah bagi kebenaran baca jelah , banyak bunyi pulak #kita bakor je budak ni.

Okey sayang , aku tak faham kenapa dengan kau ? Kat sekolah kau selalu murung . Aku kesianlah . Seriously ! Cuba kau senyum sikit . Kau banyak nangis kan tadi ? Dorang semua tanya aku , tapi aku tak tahu . But aku tahu kenapa kau nangis ! Behh , kau cite macam ape je ni miey . #FAHAM HABIS

Aku tukar url dah ni . Before punya http://kissmysugar.blogspot.com/ ! Tak best and terlalu lucah kan ? Itu mama yang cakap . Bukan mimie . Now bila dah tukar ke yang baru . Bangga sikit URL sedap . #boleh rasa pulak. aku harap hati aku terbuka balek nak share blog ni dekat FB or wtv . Bila dah ada 'SUPER WOMEN ' dekat url rasa macam dah matured sikit . Takde kaitan pun but itulah yang mimie rasa :)

Btw , follow lah blog ni kays ? takde followers gara-gara hide haritu . Terus semua blogger BUTA TANGAN cari button followers padahal kat navbar atas tu pun boleh guna jugak :( Dah malas nak cita panjang . Aku dah suka dah blog ni . sebab tak pinkie sangat macam yang first . Then sini aku ,.,.,.,. Ish entah lah but I do love this more than yang pinkie tu :)

dah la korang aku nak buat folio sejarah ni . Behh faham. RAJINS ! Tak , itu auta je . Mimie nak buat modul sejarah . Isnin nak pulang semuala buku tuut tuut :)

Ps:// Dah balek sini dah ? Takda suprise untuk I ke you ? Takpelah :') Aku sayang kau gila !!! :'(