Hi thur, I'm Mimiey Azra,16 and Malaysian too. This is not my journal or diary. This is just some random things I wanna share. I've nothing to describe myself, so you tell me,can ya? Poeber Elon ♥

Tuesday, March 29

Salam , aku takde mood nak uptade tapi nak jugak update . Fine , after korang dah tahu aku dah takde pape dah dengan budak S tuh . Aku lain sikit . Aku sedar . Kalau dulu aku selalu text kau , walau kengkadang tak sampai sebab inbox kau penuh . Kau text ngan sape lagi aku tak tahu T__T



Tak banyak perubahan kat aku . Aku lebih bahagia sebenarnya . Aku mula buat apa yang patut . Online pun 2-3 hari sekali . Kalau sangap sangat sekejap je time balek sekolah . Tengok notification ada comment ke hape . Tak macam dulu tak buka 3 hari dah 40 friend request . Sekarang 4-5 orang je -.- Dahh aku tak active approve orang memanglah :) Hmm , esok nak amik gambar for KRS . Aku nak smart smart esok . Biar kalah semua lelaki kat SMKHK .

Karangan bm aku tak siap lagi ni . Tapi aku nak jugak buka blog ni . FB tak buka ! Mama je yang buka . Mama : Hantu Farmville ^__* . What ? Betullah . Dah , shhh , diammm . Aku nak sambung buat buat karangan syarahan bm ne . 

Japp , korang tahu tak cara nak hilagkan perasaan sayang pada lelaki dengan cepat . Dalam erti kata lain nak lupakan ex kita . Kalau boleh nak lupakan nafsu nak ber-boyfriendlah . Yes , aku boleh hidup tanpa boyfriend , tapi buka tanpa kawan :')

Ps :// Mama nak mula cari rumah ne , aku maye pindah rumah before habis 2011 :') Aku akan rindu Ampang . Mama cakap nak masukkan aku dekat asrama . Teknik pun jadilah . Sebab aku takde sape nak jaga kat rumah . YES , parent aku akan seperate rumah end this year . My sister Eira , dia pandai . Aku yakin dia 5A dalam UPSR . Masuklah dia dalam asrama penuh nanti . Alhamdulillah :') My youngest sister . AKu nak jual dia . Sebab dia banyak sakitkan hati aku . Dah FULLSTOP :')