Hi thur, I'm Mimiey Azra,16 and Malaysian too. This is not my journal or diary. This is just some random things I wanna share. I've nothing to describe myself, so you tell me,can ya? Poeber Elon ♥

Wednesday, March 30

Okey Tak Payah Simpan HARAPAN :)

Okey , semalam mimie ada cakap yang mama cari rumah baru kan ? So mean mimie nak pindah isn't ? Kan ? Ada kan ? Dah , aku tahu takde sape pun yang kesah . Tadi mama cakap tak jadi pindah . Apa mimpi pun tak tahu but i was like " Ouhh , Okey ! "

Aku cerita dekat kawan aku , sikit pun dorang tak kesah . Yelah aku kan useless  Tapi thanks ! Sekurang kurangnya kau jujur kan ? Hmm , redha je . Mengalir air mata aku time solat zohor dekat surau tadi . Mana pernah aku menangis tetibe time baca Al-Fatihah ! Korang penah tak ? Kalau tak takpe belum masanya :/

Dah , aku nak tidur dulu . Esok malam aku update lagi . Ehhh , lupa tadi ada ambil gambar unit uniform kan ? Alhamdulillah :) Semua berjalan lancar and KRS paling SHOMART tadi . Dimata aku lah . Hey , sape yang nak kutuk Unit Uniform dia kann -____-

Pssst , Sorry aku takde mood hari ni . Eira berperangai macam BA*I ! aku benci sibling aku ! Seriously BENCI ! Aku nak pindah duduk dengan kawan-2 aku je . Walau dorang tak hargai aku . Well , nasib badan . FYI , aku memang single . Taknak ada balak buat masa ne . Nak rele je hidup aku . Budak H dengan R tuh aku dah boleh lupakan dah . Aku sekadar nak kawan dengan dorang . Btw , kalau lebih takpa jugak but not now :')