Hi thur, I'm Mimiey Azra,16 and Malaysian too. This is not my journal or diary. This is just some random things I wanna share. I've nothing to describe myself, so you tell me,can ya? Poeber Elon ♥

Saturday, February 5

YOU'RE THE ONE !

Bila I takut you chill me up , Bila I sedih you cheer me up . Bila I sunyi you accompany me . Hmm , apa I boleh buat untuk balas jasa you ? You baik , comel , caring , best guys i ever met . OMG ! I can't believe i'm falling in love with you .

Bila you time cuti , I harap I orang pertama yang text you . And I harap you tak pandang orang laen kat sana . Jaga diri elok-elok , belajar rajin-rajin . If I perlukan something I cakap . But rasanya sekarang I perlukan you . I need you LOVE !

I nak sangat tahu apa I boleh buat untuk buktikan yang I sayangkan you , cintakan you , perlukan you ! I NAK TAHULAH SAYANG !! ILOVEYOU SYUK :)

K Bye :')
                                                        
                                                                                                          Lovely ,
                                                                                                                      Mimiey