Hi thur, I'm Mimiey Azra,16 and Malaysian too. This is not my journal or diary. This is just some random things I wanna share. I've nothing to describe myself, so you tell me,can ya? Poeber Elon ♥

Friday, February 3

Friends, Do your best!

It's have been a long time since the last post. I'm sorry. Takda masa nak post something here. Busy dengan homework and now dah start tuition. Double stress , double tired! Who miss me? No one? K. Lol

Don't ask what I've done on Chinese New Years's holiday. I just go on Twitter, watch movies and stuff. Oh yeah! Hangout with ze girls! Amira Diyanah, I miss you a lot. Tahu tak aku rehat sorang sorang sekarang? Tahu tak aku sorang je pengawas melayu,perempuan Form 4? :( Tahu tak? Aku sedih sangat kau pergi.. Even when Fatin panggil aku 'Mira' 'Amii' Aku rasa macam nak menjerit je sebab benggang kau takda. I miss you, and please jangan lupakan aku. I mean us here, Me, Fatin,Farah and Thava :(

Tak pernah lekang dekat mulut dia 'duck face' tu..
 
Back to 2010' Form 2 :'( 

I cried the day you left us.. You know what?! Thank you for everything :'( Thank you sebab pernah menjadi seorang yang ada, memberi semangat and bagi aku dorongan untuk menjadi seorang yang baik disisi Allah. Seriously, kau selalu ajak aku dengan Fatin pergi solat dulu before balik, because I ttold you kalau dekat rumah aku balik comfirm terus tidur. You're a good friend. Aku tak tahu nak cakap macam mana. Seriously, kau banyak ubah aku.

I miss 2011, 2010.. We're so closed. Until some of our others friend cakap kita dari belakang nampak sama je :'( Amira Diyanah Bt Yahaya, Take care okey? Belajar elok2. Jangan lupa berkawan, sebab kau tu haihh susah benor nak buka mulut. Sigh..

Lokman.. 
I'm sorry. Aku tahu kau pernah suka aku dulu, masa standard 6 and kalau tak silap aku Sew cakap kau menangis aku tolak kau.. Even aku tahu kau suka aku pun sebab Cikgu apatah aku lupa nama dia bagitahu.. The truth is.. Aku taknak kau jadi boyfriend aku and stuff. Aku nak kau stay jadi kawan aku. My best friend! Aku sayang kau, betul.. tapi sebagai kawan yang dah hampir 10tahun menjadi kawan aku. Dari standard 1 kan? :'( Masuk form 1.. kita makin tak rapat. Aku sedih sikit je sebab biasalah lelaki dia berkawan kan? Kalau kau still rapat dengan aku, malulah kau. There's no pictures of us. Selama 10 tahun aku kenal kau, takda pun gambar kita.. Maybe ada just err.. AKU YANG TAKDA! :( Lokman.. wait! I used to call you Amirul. Gahh miss you lah wehhh!! Kalau balik KL jangan lah lupa contact2 kitaorang semua. I bet you don't have my number pun .. Nevermind. 

Hazim.. 
Pergh siapa tak kenal taiko kecik ni. He's gooooooooooood! Hahahah, masa form 1 tak rapat sangat. Masuk form 2 baru sekepala sikit but aku still tak boleh masuk kepala dengan dia sebab dia gila lebih sikit. Hahaha lol  But now, everything had changed!  He's Nur Hazwani Razak's Lol wani bangga sikit! Hahahhaha I'm happy for both of you. Kalau korang tak kawin lepas ni memang aku taknak kawan korang! Hahahah lol Seriously, Hazim. Kau takda dekat sekolah sunyi do. SSSSSSSSangat sunyi! Hahahah Bendahara kalah lah tahun ni Hero dah takda! Haahaha lol tak tipu je. Baik buan 3 nanti kita lepak ah sesama. Wani rindu kau sangat sampai menangis banyak kali ribu ratus kali. Okey dah merepek.

InsyaAllah, Kalau umur kita panjang. Kita akan jumpa lagi dimasa akan datang.