Hi thur, I'm Mimiey Azra,16 and Malaysian too. This is not my journal or diary. This is just some random things I wanna share. I've nothing to describe myself, so you tell me,can ya? Poeber Elon ♥

Friday, July 1

Letih betul :/

Okay hari rabu letih gilaa sebab pukul 3 sampai pukul 6 kene pegi sekolah. Sebab ? Saringan ! Padahal nak bagi sokongan je dekat Shahbandar  Blue Team . Tetiba tengah watlek watpeace watdek je cikgu panggil :/ Waa masuk 400meter secara tetiba kot ! Grrrrrr -.-


Dengan takde warm-up apa jadah pun aku lari 400meter . Tapi takpe dapat first :3 Apasal aku nampak tinggi dalam gambar ni ? Okay takpe -.- Gambar curi dari Big Bit Bid! follow Tumblr dorang okay ? dorang senior aku :p

Nota kaki : Esok hari sukan ! Aku masuk 400meter final , 4x100 4x200 :) Okay aku harap tak pengsan esok. Pagi-2 pakai baju KRS kawad, lepas tu pukul 6 petang nak keluar . Celebrate Birthday :) Okay thanks Farah , Aku sayang kau . Ehh sayang awak jugak A.H :p Gatai xD

MimieyA