Hi thur, I'm Mimiey Azra,16 and Malaysian too. This is not my journal or diary. This is just some random things I wanna share. I've nothing to describe myself, so you tell me,can ya? Poeber Elon ♥

Sunday, March 13

KAU MENYAKITKAN ATI AKU !

Okey , kali ni memang tiada maaf bagimu okey ? Sorry readers , mimie tak bermaksud nak kurang ajar but mimie tak suka orang kutuk-2 or fitnah-2 mimie :'( Siapa yang rasa akan membenci ayat-2 mimie silalah angkat kaki . Takut korang salah faham pulak nanti .

HEY STUPID GIRL !
umur kau baru 11 tahun tau . Aku ni dah 14 tahun 7 bulan ! Sape lagi tua haa ? Kau baru nak masak masak jagung dah berani kutuk aku kan ? Aku kesah pulak kau kaum kerabat aku  ! Better you watch out you bitchy mouth !

Okey siapa tak benggang kalau 11 years old girl yang dah waras pemikirannya boleh pegi cerita kat my family yang mimie ni tergedik-gedik dekat rumah dia ? WTFISH ! Kurang ajar tuu . Aku tak penah tergedik-gedik okey  ! Kau tu yang tergedik-gedik . Aku tahu before this kau suka Ahmad Helmi kawan Boboy tu kan ? Lepas kau tahu helmi suka aku aka minat kat aku , kau mula lah  buat cerita pasal aku !

Sumpah wey , mulut kau macam longkang ! aku benci kauuuu ! Aku takkan penah jejak lagi kaki aku kat rumah kau . Kalau aku terjejak pun itu bukan niat aku . Secara terpaksa . i repeat TERPAKSA ! Aku paling tak suka orang hina aku . Kau buat kan ? Sumpah aku tak penah halalkan apa aku tolong kau . Aku benci kau .


Pssst , mimie kalau dah benci seseorang sangat susah untuk memaafkan . That why jangan buat mimie benci seseorang :) Btw , sorry tekanan emosi bila ada budak kecik mencabar maruah kita . Cuba letakkan diri anda di tempat mimie . Dan bayangkan :)

no more mood . K Bye :/

Ps:// Abdul Syukur sudah balek . Saya rindu sampai rasa nak peluk sampai taknak lepas saja :') Khamis (17/3/2011) ni kiteorang hang . Aww , tak sabar yaww :')